niedziela, 20 lipca 2014

Liebster Blog Award

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana też blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości do ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

 Dziękuję za nominację Alicja Czerniawska

Pytania:
Ile masz lat?
We wrześniu 15 J
Co sądzisz o swoim blogu?
Hm… Mam niską samoocenę, dlatego uważam, że mógłby być lepszy. Sądzę, że zbyt szybko zdecydowałam się na prowadzenie go. ;)
Masz jakieś hobby?
Jasne, chyba jak każdy. Kocham czytać książki, bo mogę oderwać się od rzeczywistości. To dzięki nim zaczęłam pisać. Lubię również grać w siatkówkę (gram jako rozgrywająca) oraz rysować ;)
Jaką postać z „The Vampire Diares” najbardziej przypomina ciebie?
Trudne pytanie. Niezbyt wiem, kogo przypominam. To powinnam zostawić wam do oceny ;)
Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Kiedyś słuchałam rapu, jednak to już przeszłość. Słucham naprawdę różnej muzyki… Moi ulubieni wykonawcy: Hurts, Kim Cesarion oraz Simon Curtis <3
Jaki gatunek filmowy jest Twoim ulubionym?
Uwielbiam oczywiście fantastykę :3 ale oprócz tego często oglądam filmy taneczne typu Step up i Honey2
Co sądzisz o moim blogu?
Według mnie sam wygląd twojego bloga zachęca do przeczytania. Podoba mi się, jak piszesz i prowadzisz dialogi ;3 Wszystko można z łatwością zrozumieć J
Masz jakieś uzależnienia?
Przyznam się. Jest ich kilka:
* czytanie książek (we wakacje tygodniowo 3-5)
* oglądanie seriali (TVD, TO, zaczęłam OUAT)
* piszę nałogowo sms-y xD
pewnie o czymś zapomniałam :P
Co lubisz najbardziej czytać?
Książki fantastyczne. To one pomagają mi wyobrazić sobie niemożliwe i przenieść się do świata, który pod wieloma względami różni się od szarej rzeczywistości.
Podaj linki do 3 ulubionych blogów
- twój ;) http://mysticfallskrainamarzen.blogspot.com/
- http://jedna-twarz-dwa-zycia.blogspot.com/
http://always-and-forever-my-own-story.blogspot.com/
Z jakiego miasta jesteś?
Jarocin :D Według mnie niezbyt ciekawe ;] Znane z corocznego Festiwalu, który w tym roku dzisiaj się kończy.


Blogi, które nominuję ;)

Niestety nie nominuję więcej blogów, gdyż niektóre zostały usunięte, a z innymi zalegam... :c

Moje pytania:
1 Ile masz lat?
2 Czytasz książki? Jeśli tak, jakie są twoimi ulubionymi?
3 Jakie stworzenia fikcyjne podobają Ci się najbardziej i dlaczego? Np. wampiry.  
4 Czego się boisz?
5 Twoje marzenie?
6 Co lubisz robić poza pisaniem?
7 Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
8 Jeśli mogłabyś, co zmieniłabyś w swoim życiu?
9 Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
10 Ulubione filmy i seriale?
11 Jeśli czytasz mojego bloga, co o nim sądzisz? 

Pozdrawiam wszystkich!

3 komentarze:

  1. Dzięki za nominację ;) Wiele to dla mnie znaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nowy rozdział do mnie! :D
    mysticfallskrainamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nominowałam się do LBA
    Więcej na http://always-and-forever-my-own-story.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-awards_25.html

    OdpowiedzUsuń